A távfelügyelet rendszerére programozott riasztóközpont elsőbbséget élvez a telefonvonalra csatlakoztatott egyéb berendezésekkel és kommunikációval szemben, így pl.: a jelzés elküldése bontja az éppen folyó telefonbeszélgetést.
Vezetékes telefonvonalon minden, a távfelügyeleti központba elküldött jelzés a telefonszámlában látható forgalmat generál.
A távbeszélő szolgáltatást kiegészítő ún. digifon szolgáltatások közül a hívásvárakoztatás, valamint a teljes híváskorlátozás nem alkalmazható azon a telefonvonalon, amelyen keresztül a riasztóközpont a jelzéseket a távfelügyelet rendszerére küldi.
Ha a megrendelő a távfelügyeleti szolgáltatást kapcsolt vonalon kívánja igénybe venni, kábelmodemes telefonszolgáltatás (pl. DIGI, UPC) esetén javasolt a telefonszolgáltatónál érdeklődni, hogy áramkimaradás esetén a telefonkapcsolat szünetmentesen biztosított-e, ellenkező esetben a fokozott biztonság érdekében a GSM átjelzőt ajánljuk.
Ha kérdése van a távfelügyelettel kapcsolatban keresse fel munkatársainkat!
