Felhasználási feltételek

Általános Szerződési Feltételek

  1. Általános információk
  • Megrendelés elküldésével a cégünk vásárlója lesz, ezért kérjük, hogy megrendelés véglegesítése előtt gondosan tanulmányozza át az alábbi tudnivalókat.
  • A DIGISEC BT. adatai:
 Székhely:  1193 Budapest, Leiningen u. 15.
 Adóigazgatási szám:  20927024-2-43
 Cégjegyzékszám:  01-06-738719
 Bankszámlaszám  10918001-00000020-02820004
 Telefonszám:  +3616076767
 Ügyfélszolgálat e-mail:  kapcsolat
   
   

 

  • A webáruházban minden olyan cselekvőképes személy vásárolhat, aki elfogadja jelen a Általános Szerződési Feltételeket és azt magára nézve kötelezőnek tekinti.
  • A lehetőségeinkhez mérten gondosan ellenőrizzük a webáruházban lévő termékek árait, fenntartjuk a jogot bármely nyilvánvaló tévedés, számítási, szerkesztési és technikai hiba miatt megjelenő hibás árak módosítására, valamint olyan árváltoztatásra, amelyet jogszabály-módosítás indokol. A webáruház működtetésével kapcsolatos esetleges technikai problémákból adódó, egyértelműen tévesen megjelent árakért felelősséget nem vállalunk. A fenntartjuk továbbá a jogot minőségi vagy egyéb problémákból adódóan bizonyos termékek forgalmazásának értesítés nélküli beszüntetésére.
  1. Regisztráció
    • A webáruházban történő rendelés leadásához nem szükséges regisztráció, a fizetéshez/szállításhoz szükséges adatokat csak a vásárlási folyamat végén kell megadni.
  2. Vásárlás
    • A megrendelések leadása kizárólag elektronikus úton lehetséges. A telefonon, e-mailen leadott rendeléseket a kereskedelmi rendszer nem kezeli. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat szintén elektronikus formában küldjük el a felhasználók részére.
    • A megvásárolni kívánt áruk jellemzőit az adott termék mellett elhelyezett termékleírásból ismerheti meg. Amennyiben további kérdése merülne fel a termékekkel kapcsolatban, részletes felvilágosítást vevőszolgálatunkon kaphat.
    • A termékek vételára a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t és minden esetben 1 darab termékre vonatkozik.
    • A kiválasztott terméke(ke)t a “Kosárba rakom” gombra kattintva gyűjtheti össze. A kosár tartalmának módosítása illetve törlése a rendelés leadása előtt lehetséges. A kosár tartalmához a kiszállítás díja később adódik hozzá.
    • A kosár tartalmának elfogadása és ez által a megrendelés a “Megrendelés elküldése” gombra történő kattintással történik. Az ilyen módon létrejött megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.
    • A megrendelés beérkezéséről visszaigazoló e-mailt küldünk. Átmeneti készlethiány esetén előfordulhat, hogy a megrendelést a nem tudjuk időben teljesíteni. Ilyen esetben értesítést küldünk.
    • Minden vásárlásról számlát állítunk ki, mely tartalmazza a termékre vonatkozó adatokat (az ÁFA kulcsot, az ÁFA értékét, a termék megnevezését, a nettó egységárát, a mennyiséget, a bruttó értéket) és a vevő adatait, továbbá a fizetésre vonatkozó adatokat és a kiszállítás költségét.
  3. Fizetés
    • A vásárlás utánvétes fizetéssel, átutalással, PayPal fizetéssel, illetve személyes átvétel esetében készpénzzel lehetséges.
    • Utánvétes rendelés esetén: a megrendelés teljes összegét a terméket kiszállító futárszolgálat munkatársának készpénzben kell teljesíteni. Mivel a futárszolgálat csak készpénzt fogad el, így az átvételnél nincs lehetőség a vásárlási utalványok, egyéb kedvezmények beváltására.
    • Átutalás esetén: a kiválasztott áru megrendelése alapján díjbekérőt állítunk ki, melyet a megadott email címre továbbítunk. A díjbekérő tartalmazza az átutaláshoz szükséges összes információt, amely így az alapján teljesíthető. Az átutalás beérkezése után elektronikus úton értesítést küldünk a várható kiszállítás időpontjáról.
  4. Kiszállítás
    • A megrendelt termékeket futárszolgálat szállítja házhoz (kivéve személyes átvétel esetén), a megrendelés során megadott, magyarországi szállítási címre. A kiszállítás díja (futárköltség) a vevőt terheli.
    • A futárköltség rendelésenként automatikusan hozzáadódik a termékek árához, ennek díjait a rendszer megjeleníti.
    • Külföldre történő szállítást jelenleg nem vállalunk.
    • A kiszállítás mindig egy részletben történik. Amennyiben a megrendelésben olyan tételek szerepelnek, melyek nincsenek raktárkészleten, akkor előfordulhat, hogy a kiszállítás egy későbbi időpontban történik.
  5. A megrendelt termékek átvétele, az árucikkek cseréje
    • A termékek kiszállítása személyesen, házhoz történik, hétköznapokon 8-17 óra között. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, erről a szállító értesítést hagy, majd egy új alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A vevő által megjegyzésként feltüntetett további információkat a kiszállítás körülményeiről vagy egyéb feltételeiről minden esetben átadjuk a futárszolgálatnak, de nem tudjuk ellenőrizni, hogy a kézbesítő figyelembe is veszi azokat.
    • Amennyiben az újra kiszállítás a második alkalommal sem sikeres, és a vevő hibájából hiúsul meg, az újraküldés költségei a vevőt terhelik.
    • A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek a rendelt, és kiszállított termékekkel. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerülne, azonnal köteles felvenni ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, a hiba elhárítása érdekében.
    • Hiánytalan teljesítés esetén a vevő köteles az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat már nem áll módunkban elfogadni!
    • A vevő a csomagot termékszámla hiányában nem veheti át, amennyiben hiányzik a csomagból, haladéktalanul fel kell vennie a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
    • Ha a megrendelt árucikk hibás és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett vagy a termék a szállítás során megsérült, azt az átvételt követően 24 órán belül jelezze az ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben ez megtörténik, abban az esetben a hibás terméket a díjmentesen kicseréljük vagy árából árengedményt adunk.
  6. A vásárlástól való elállás joga
    • A megrendelt termékek kézhezvételétől számított 8 napon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától (a kézhezvételi időpont a futártól történő átvétel időpontja). Ezt a szándékát írásban (e-mailben) kell jeleznie az ügyfélszolgálat felé és a kiszállított terméket, a lenti dokumentummal együtt vissza kell juttatnia. Ebben az esetben a termékért kifizetett vételárat visszatérítjük az elállást, illetve legkésőbb a termék visszaszolgáltatását követő 30 napon belül a dokumentumon feltüntetett bankszámlaszámra. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a megrendelt termék visszajuttatásának költségei is a vevőt terhelik.
    • Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén vagyunk kötelesek a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből, vagy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk költségei a vevőt terhelik. Abban az esetben, ha a terméket már használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását. A szükséges dokumentum az alábbi linkről letölthető: űrlap vásárlástól való elálláshoz [pdf]
  7. A webáruház biztonságos használata
    • A vásárlás feltételezi a vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A vevő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során adatai felhasználásra kerültek. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon adatainak megfelelő kezeléséről.
    • Nem vállalunk felelősséget az alább felsorolt pontokban részletezett hibákért: működési hiba az internetes hálózatban, amely az akadálytalan működést és/vagy a vásárlást akadályozza; levél, adat útközben elveszése; szoftver nem megfelelő működése; programhiba, abnormális esemény; technikai hiba következményei.
    • Nem vállalunk felelősséget vis maior esetén, vagy bármely olyan eseménnyel kapcsolatosan, ami nem áll az irányításunk alatt.
    • Nem vagyunk felelősek semmilyen alapon, semmilyen kárért, amely a rendszerünkhöz való csatlakozás miatt következett be.
    • A vevő felelőssége felmérni, hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a vevő felelős a rendszerhez való kapcsolódásáért, és a vásárlásáért.
    • Szabadon, bármikor módosíthatjuk a vásárlás feltételeit, szabályait illetve kínálatunkat. A változás a bejelentés időpontjától lép életbe, így az ez előtti megrendelésekre nem vonatkozhat. A változtatások bevezetését illetően a fentieken túl értesítési és bárminemű indoklási kötelezettségünk nincs. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.
    • Szabadon beperelhetünk bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik az áruházunkban.
    • Nem vagyunk felelősségre vonhatók semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt. Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, érvénytelennek nyilváníthatjuk vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.
    • Semmilyen formában nem vállalunk felelősséget a vásárlás során megadott hibás adatokból eredő téves teljesítéséért.
  1. Személyes adatok védelme
    • A birtokunkba jutott adatokat bizalmasan kezeljük, kizárólag a rendelések teljesítéséhez és vásárlással kapcsolatos célokra használjuk fel.
    • Az adatok harmadik félnek nem kerülnek átadásra, kivéve a megrendelés teljesítéséhez szükséges (szállítási) alvállalkozónkat.
    • Az adatok kezelésekor 1992. évi LXIII. Tv. rendelkezései alapján, az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
    • Vásárlásával hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait az oldal üzemeltetője, a DIGISEC BT. (1193 Budapest, Leiningen u. 15.) kezelje, és adatait a leadott megrendelések teljesítéséhez használja fel.
    • Az adatszolgáltatás önkéntes. Amennyiben adatai jövőbeni felhasználásához nem járul hozzá, kérjük, erről értesítsen minket írásban.
  2. Törvényi szabályozás és panaszkezelés
    • A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fogyasztóvédelmi tájékoztatója az internetes vásárlásokkal kapcsolatos fontos tudnivalókról itt érhető el.(ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM).
    • A fogyasztói panaszügyintézés írásban ügyfélszolgálatunk felé, illetve telefonon a +36 1 6076767-es telefonszámon történik.
    • Amennyiben úgy gondolja, hogy a panaszát nem megfelelően kezeltük, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi illetőségéhez fordulhat.